TERMÉKSZÁLLÍTÁS ÉS GARANCIA
Az árut a megrendelést követő 2-3 munkanapon belül kézbesíti a DPD futárszolgálat a megadott szállítási címre. Kérjük, feltétlenül olyan szállítási címet adjon meg ahol napközben elérhető.
7500 Ft feletti vásárlás esetén a szállítási költséget cégünk állja, így Önnek csak a termék árát kell kifizetnie, semmilyen plusz költséget nem számolunk fel!!
Az utánvétes kiszállítás díjszabását a következő táblázat tartalmazza:
- 9.900 Ft-ig – 1550 Ft.
- 9.900 Ft feletti INGYENES!
Hogyan tudom átvenni a csomagomat?
Az DPD futárszolgálat a kézbesítés előtt a megrendelésnél megadott telefonszámon fog téged keresni, az átadás pontos részletei végett. Fontos tudnod, hogy a futár hívása, csak 5 csengetésig működik, amit ha elszalasztasz, vissza tudod hívni, és egyeztetsz vele. A futár 2 alkalommal fog téged hívni, ha nem ér el, és nem hívod vissza, akkor a csomagot visszahozzák a telephelyünkre.
a) Ingyenes átvétel
Ingyenes átvételi lehetőséget biztosítunk raktárunkban a Ingyenes hívás: Viber: +36 303 560 460 és +3612813268 1196 Budapest Nádasdy u. 40 szám alatt H-P 8-15.30-ig. Ez esetben is adja le a megrendelését az áruházban, és válassza az ingyenes átvételi lehetőséget.
b) Fizetés
A megrendelt termékek árának fizetése minden esetben a termék átvételekor, a futárnak történik. Az Ingyenes átvétel esetén a telephelyünkön is ki lehet egyenlíteni a számla értékét.
c) Szállítás
A megrendelés végén a rendszer tájékoztat a szállítás költségéről is.
Fontos!
Reklamációt, cserét, sérült összetört parfümökre csak a futár elött felbontott és jegyzőkönyvezett termékekre áll módunkban elfogadni!
Kérjük, hogy közvetlen a csomagátvétel után ellenőrizze és bizonyosodjon meg a számla alapján, hogy Ön a rendelésének megfelelő terméke(ke)t kapta. Esetleges hiányosság esetén jelezze ügyfélszolgálatunk felé.
d) Garancia
Minden termékre garanciát vállalunk.
Feltételek:
1. Csak a bontatlan terméket tudjuk visszacserélni. A sérült csomagolás esetében kárjegyzőkönyvet kell felvenni illetve a külsőleg fel nem ismerhető károkat a kiszállítást követő 7napon belül írásban jelezze a futárszolgálatnak a tőlük kapott visszaigazoló e-mail címre.
2. A szállítási költség minket terhel akkor, ha az áru a mi hibánkból, vagy a Gyártó cég hibájából sérül (vagy sérült).
e) A megrendelésről a rendelési folyamat végén a rendszer Magyar nyelvű visszaigazolást küld. Amennyiben ezt 48 órán belül nem kapná meg, nézze meg a Spam levelek között, vagy jelezze ügyfélszolgálatunkon. A megrendelés szerződésnek minősül mely Magyar nyelven kerül megkötésre.
f) Termékképek
# Figyelem az áruházban feltüntetett képek illusztrációk, a termékek végleges színe, formája eltérhet.
# Emellett törekszünk arra, hogy minél pontosabb képet mellékeljünk a termékekről. Ha egy termékről nem talál képet az áruházban, az nem azt jelenti hogy nincs raktáron.