TERMÉKSZÁLLÍTÁS ÉS GARANCIA

Az árut a megrendelést követő 2-3 munkanapon belül kézbesíti a Magyar posta MPL futárszolgálat a megadott szállítási címre. Kérjük, feltétlenül olyan szállítási címet adjon meg ahol napközben elérhető.

7500 Ft feletti vásárlás esetén a szállítási költséget cégünk állja, így Önnek csak a termék árát kell kifizetnie, semmilyen plusz költséget nem számolunk fel!!

Az utánvétes kiszállítás díjszabását a következő táblázat tartalmazza:

  • 7.500 Ft-ig – 1550 Ft.
  • 7.500 Ft feletti INGYENES!

Hogyan tudom átvenni a csomagomat?
Az MPL futárszolgálat a kézbesítés előtt a megrendelésnél megadott telefonszámon fog téged keresni, az átadás pontos rlszletei végett. Fontos tudnod, hogy a futár hívása, csak 5 csengetésig működik, amit ha elszalasztasz, hissza tudod hívni, és egyeztetsz vele. A futár 2 alkalommal fog téged hívni, ha nem ér el, és nem hívod vissza, akkor a csomagot visszhozzák a telephelyünkre.

a) Ingyenes átvétel

Ingyenes átvételi lehetőséget biztosítunk raktárunkban a  Ingyenes hívás: Viber: +36 303 560 460 és +3612813268 1196 Budapest Nádasdy u. 40 szám alatt H-P 8-15.30-ig. Ez esetben is adja le a megrendelését az áruházban, és válassza az ingyenes átvételi lehetőséget.

b) Fizetés

A megrendelt termékek árának fizetése minden esetben a termék átvételekor, a.futárnak történik. Az Ingyenes átvétel esetén a telephelyünkön is ki lehet egyenlíteni a számla értékét.

c) Szállítás

A megrendelés végén a rendszer tájékoztat a szállítás költségéről is.

Fontos!

Reklamációt,cserét, sérült összetört parfümökre csak a futár elött felbontott és jegyzőkönyvezett termékekre áll módunkban elfogadni!

Kérjük, hogy közvetlen a csomagátvétel után ellenőrizze és bizonyosodjon meg a számla alapján, hogy Ön a rendelésének megfelelő terméke(ke)t kapta. Esetleges hiányosság esetén jelezze ügyfélszolgálatunk felé.

d) Garancia

Minden termékre garanciát vállalunk.

Feltételek:

1. Csak a bontatlan terméket tudjuk visszacserélni. A sérült csomagolás esetében kárjegyzőkönyvet kell felvenni illetve a külsőleg fel nem ismerhető károkat a kiszállítást követő 7napon belül írásban jelezze a futárszolgálatnak a tőlük kapott visszaigazoló e-mail címre.
2. A szállítási költség minket terhel akkor, ha az áru a mi hibánkból, vagy a Gyártó cég hibájából sérül (vagy sérült).

e)  A megrendelésről a rendelési folyamat végén a rendszer Magyar nyelvű visszaigazolást küld. Amennyiben ezt 48 órán belül nem kapná meg, nézze meg a Spam levelek között, vagy jelezze ügyfélszolgálatunkon. A megrendelés szerződésnek minősül mely Magyar nyelven kerül megkötésre.

f) Termékképek
# Figyelem az áruházban feltüntetett képek illusztrációk, a termékek végleges színe, formája eltérhet.
# Emellett törekszünk arra, hogy minél pontosabb képet mellékeljünk a termékekről. Ha egy termékről nem talál képet az áruházban, az nem azt jelenti hogy nincs raktáron.